środa, 4 lutego 2015

Tylko winny się tłumaczy

 Witajcie! Nie wiem czy mnie kojarzycie, ale jestem Fatalny Pomidor. Bardzo dawno temu zgłosiłam się do oceniania blogów. Przyjęto mnie, zaufano mi, a ja po napisaniu jednej recenzji sobie odpuściłam. Jak zwykle. Bo mam słomiany zapał i kiedy się do czegoś zgłaszam to oczywiście o tym zapominam. Lecz tym razem tak być nie może! Wracam tu i będę oceniać blogi, bo ileż mogą one czekać na swoją kolej! Nie rzucam słów na wiatr, naprawdę. Obiecuję Wam wszystkim, że po opublikowaniu tego postu idę pisać kolejną ocenę. I to migiem!
 Chociaż trochę mi głupio to robić, bo w sumie ja może piszę gorsze opowiadania, więc jakie mam prawo oceniać Wasze blogi?... Ech...
 Oprócz oceniania, zajmę się też pisaniem własnej historii i jeśli coś z tego wyjdzie powiadomię Was.
                                                                                                        Winny, całkowicie nieusprawiedliwiony
                                                                                                           Fatalny Pomidor



1 komentarz :

  1. Nie wiem czy mnie kojarzycie
    Przecinek przed czy.

    kiedy się do czegoś zgłaszam to oczywiście o tym zapominam.
    Przecinek przed to.

    OdpowiedzUsuń